خانه / شیرآلات پارس ایران / محصولات با کیفیت پارس ایران

محصولات با کیفیت پارس ایران

معرفی گروه صنعتی

گروه شیرآلات پارس ایران عرضه کننده محصولات و خدمات در زمینه سرویس های بهداشتی ساختمانی می باشد.

این واحد تجاری دارای نمایندگی رسمی از کمپانی های معتبر اروپایی و همکاری طولانی مدت با این شرکت ها است.

شرکت پارس ایران در تلاش است تا کالاهای به روز و موردنیاز متقاضیان و همچنین کالاهایی با استاندارد و کیفیت بالا را به مشتریان عرضه نماید.

نکاتی درباره شیرآلات پارس ایران

  • محل نصب و تعویض شیرآلات جدید را به دقت تمیز کنید
  • لنگی های مربوط را با چسب تفلون بپیچید و به خروجی شیر نصب کنید
  • شلنگ یا علم دوش یا سرپیچ شیرآلات را بوسیله مهره به لنگی ها نصب نمایید
  • آماده داشتن ابزار مورد نیاز شامل : آچار فرانسه، آچار تخت، انبر قفلی، آچار شلاقی، چسب تفلون، آچار دوسو و چهاسو، و برای اطمینان دلر و پیچ و رول پلاک

لطفا با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۵۶۹۵۵۸۶-۰۲۱۵۵۶۹۵۵۸۷

۰۲۱۷۷۷۲۷۶۲۰-۰۲۱۷۷۷۲۷۶۲۱

اهمیت جنس و استحکام شیرآلات در ساخت و ساز

اگر هنگام ساخت ساختمان از شیرآلاتی با جنس قوی و محکم استفاده شود تا سالیان سال دیگر نیازی به تعویض شیرآلات نیست اما معمولا پس از گذشت چند سال استفاده از شیرآلات به دلیل زنگ زدگی، نشتی آب، خرابی، پوسیدگی و سایر موارد نیاز به تعویض شیرآلات است که در برخی موارد تنها با تعویض مغزی مشکلات شیرآلات ساختمانی برطرف می شود و احتیاجی به تعمیر شیر و پرداخت هزینه های آن نیست.

طرح های جدید

 از دیگر دلایل تعویض شیرآلات زیبایی بخشیدن به محیط است زیرا که همواره طرح ها و سبک های شیرآلات در حال تغییر بوده مدل های متنوعی به بازار می آیند. لذا یکی از راه های زیبا کردن آشپزخانه یا سرویس های بهداشتی منزل تان تعویض شیر قدیمی با شیرآلات اهرمی می باشد.

انواع محصولات

شرکت پارس برنز به تولید محصولاتی اعم از شیر انشعاب , شیر خودکار , شیر شبکه و شیر خودکار یکسر مغزی و… پرداخته است , که هرکدام عملکرد مخصوص به خود را دارند . این برند همواره در تلاش است تا با استفاده از فناوری نوین و دانش پیشرفته و افراد پر تلاش , محصولاتی بهداشتی و در عین حال تجملی تولید کند . این شرکت در زمینه قالب سازی , تراشکاری و طراحی شیر الات به صورت خصوصی فعالیت می کند.

جلوگیری از زنگ زدگی

میتوان با استفاده از ضد رسوب الکتریکی از زنگ زدگی و پوسیدگی و همچنین تعویض شیرآلات جلوگیری نمود.

لطفا با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۵۶۹۵۵۸۶-۰۲۱۵۵۶۹۵۵۸۷

۰۲۱۷۷۷۲۷۶۲۰-۰۲۱۷۷۷۲۷۶۲۱

درباره ی prsirnsh

139 دیدگاه

  1. ЕМОНТ] АССИСТЕНТ V3RT – виброметр – анализатор спектра – трехкоординатный (одновременно) – Настройка АССИСТЕНТ V3RT – Сервис АССИСТЕНТ V3RT https://prom-electric.ru/remont-assistent-v3rt-vibrometr-analizator-spektra-trehkoordinatnyj-odnovremenno-nastrojka-assistent-v3rt-servis-assistent-v3rt/ АССИСТЕНТ V3RT – виброметр, анализатор спектра, трехкоординатный одновременно , Диагностика АССИСТЕНТ V3RT, Ремонт АССИСТЕНТ V3RT. Доставка.

  2. Информационно-аналитический проект Банковая
    https://www.facebook.com/bankovaya/

دیدگاهتان را بنویسید