خانه / خرید شیرآلات پارس ایران / شیرپروانه ای فولادی۵۵۶۹۵۵۸۷ – ۵۵۶۹۵۵۸۶ (۰۲۱)

شیرپروانه ای فولادی۵۵۶۹۵۵۸۷ – ۵۵۶۹۵۵۸۶ (۰۲۱)

شیرپروانه ای فولادی

همانطور که از نام این دسته مشخص است ، این دسته از شیرهای پروانه ای از جنس فولاد ساخته شده و به همین علت مقاومت مکانیکی بینظیری در برابر فشار و ضربه دارد.

از شیرپروانه ای فولادی در مخازن و برج های تحت فشار و در حجم های بزرگ انتقال سیالات استفاده میگردد.

ما کمترین قیمت را به شما پیشنهاد می کنیم. با همکاران فروش ما تماس بگیرید :

۵۵۶۹۵۵۸۷ –  ۵۵۶۹۵۵۸۶  (۰۲۱)

برای خرید شیرآلات پروانه ای,شیر پروانه ای ویفری,شیر پروانه ای چدنی,شیرپروانه ای انتهای خط,شیرپروانه ای تک فلنج,شیرپروانه ای پنوماتیک,شیرپروانه ای برقی,شیرپروانه ای هیدرولیک,شیرپروانه ای اهرمی,شیرپروانه ای فولادی

می توانید با شماره های     ۰۲۱۵۵۶۹۵۵۸۶  –  ۰۲۱۵۵۶۹۵۵۸۷ تماس حاصل فرمایید.

شیرآلات پروانه ای

در صنعت آب ، شیرآلات مختلفی استفاده میشود ، یکی از این شیر آلات شیرآلات پروانه ای نام دارد که ساختمانی ساده دارد و برای جریان های زیاد بهترین نوع شیر میباشد.

شیرآلات پروانه ای به علت اندازه کوچک،قیمت ارزان ، سبکی وزن و راندمان بالا ، محبوبیت زیادی در سیستم آبرسانی دارند.

به علت ساختار ساده و متراکم ، ساخت و تولید شیرآلات پروانه ای توجیح اقتصادی مناسبی دارند.

شیر پروانه ای ویفری

شیرآلات پروانه ای انواع مختلفی دارند.یکی از این انواع شیرپروانه ای ویفری نام دارد.علت تفاوت نام این انواع شیرآلات پروانه ای در فرم بدنه و اتصالات و نوع عملگر،نوع کارکرد،نوع آبندی و جنس شیرپروانه ای میباشد.

علت نامگذاری شیرپروانه ای ویفری در نداشتن فلنچ میباشد.در واقع به شیرپروانه ای فاقد فلنچ ، شیرپروانه ای ویفری میگویند.

شیر پروانه ای چدنی

شیرآلات پروانه ای انواع مختلفی دارند.یکی از این انواع شیرپروانه ای چدنی نام دارد.علت تفاوت نام این انواع شیرآلات پروانه ای در فرم بدنه و اتصالات و نوع عملگر،نوع کارکرد،نوع آبندی و جنس شیرپروانه ای میباشد.

شیرپروانه ای چدنی ، یه نوعی از شیرآلات پروانه ای گفته میشود که از نوع ویفری بوده اما جنس بدنه آنها از چدن میباشد و دارای دیسک فلزی نیز میباشند.

شیرپروانه ای انتهای خط

شیرآلات پروانه ای انواع مختلفی دارند.یکی از این انواع شیرپروانه ای انتهای خط نام دارد.علت تفاوت نام این انواع شیرآلات پروانه ای در فرم بدنه و اتصالات و نوع عملگر،نوع کارکرد،نوع آبندی و جنس شیرپروانه ای میباشد.

از شیرهای پروانه ای انتهای خط میتوان برای کنترل جریان استفاده کرد.شیرهای پروانه ای انتهای خط تقریبا با هر نوع سیالی سازگاری دارند.

شیرپروانه ای تک فلنج

اگر شیرپروانه ای فقط از یک طرف به فلنج دستگاه لوله کشی وصل گردد ، به آن شیر ، شیرپروانه ای تک فلنج گویند.

کاربرد شیرپروانه ای تک فلنج فقط به صورت شیرانتهایی یا شیرمجزاکننده دستگاه لوله کشی میباشد.

نحوه طراحی شیرپروانه ای تک فلنج به این صورت است که میله گرداننده به فلکه دستی متصل میشود و مکانیزم آن در جعبه چرخ دنده قرار میگیرد.

شیرپروانه ای پنوماتیک

شیرآلات پروانه ای انواع مختلفی دارند.یکی از این انواع شیرپروانه ای پنوماتیک نام دارد.علت تفاوت نام این انواع شیرآلات پروانه ای در فرم بدنه و اتصالات و نوع عملگر،نوع کارکرد،نوع آبندی و جنس شیرپروانه ای میباشد.

شیرپروانه ای پنوماتیک بیشتر در تاسیسات ،کارخانجات صنعتی و پالایشگاه ها کاربرد  دارد.

از وضایف اصلی و کاربردی شیرپروانه ای پنوماتیک افزایش سرعت جریان سیال در زمان کم میباشد.

شیرپروانه ای برقی

شیرآلات پروانه ای انواع مختلفی دارند.یکی از این انواع شیرپروانه ای برقی نام دارد.علت تفاوت نام این انواع شیرآلات پروانه ای در فرم بدنه و اتصالات و نوع عملگر،نوع کارکرد،نوع آبندی و جنس شیرپروانه ای میباشد.

شیرپروانه ای برقی ، با داشتن موتور برقی و گشتاور ، عملکردی اتوماتیک دارد.

شیرپروانه ای هیدرولیک

شیرآلات پروانه ای انواع مختلفی دارند.یکی از این انواع شیرپروانه ای هیدرولیک نام دارد.علت تفاوت نام این انواع شیرآلات پروانه ای در فرم بدنه و اتصالات و نوع عملگر،نوع کارکرد،نوع آبندی و جنس شیرپروانه ای میباشد.

شیرپروانه ای هیدرولیک دارای محرک هیدرولیکی بوده و عملکردی آسان تر دارند.

شیرپروانه ای اهرمی

همانطور که از نام این دسته پیداست ، شیرپروانه ای اهرمی ، دارای یک اهرم بوده که وظیفه باز و بسته کردن دریچه شیر و اجازه عبور سیال را دارد.

از شیرپروانه ای اهرمی در زوایای ۱۵ تا ۷۰ درجه برای کنترل مقدار جریان میتوان استفاده کرد .به علت نوع حرکت دیسک در شیر های پروانه ای اهرمی و حرکت پاک کنندگی آن ، از شیرپروانه ای اهرمی در سیستم های انتقال سیالات کثیف و حاوی ذرات معلق نیز استفاده میشود.

 

درباره ی prsirnsh

دیدگاهتان را بنویسید