خانه / خرید شیرآلات پارس ایران / شیرآلات پارس ایران

شیرآلات پارس ایران

گروه صنعتی پارس ایران با هدف اعتلای صنعت تولید داخل کشور در زمینه تولید شیرآلات اهرمی و کلاسیک فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ آغاز نموده است.

این گروه با پشتوانه به دانش فنی متخصصین داخلی به همراه امکانات سخت افزاری گسترده و متنوعی همچون ترانسفرها ، ماشین آلات سری تراشی ، انواع پرس های فورج و … قادر به ساخت محصولات خود در کوتاه ترین زمان ممکن می‌باشد.

تلاش در جهت توسعه و رشد موقعیت پیشتاز در بازارهای داخلی و امید به حضور چشمگیر در بازارهای منطقه با رعایت الزامات و استانداردهای جهانی همراه با به‌کارگیری اطلاعات و فناوری روز دنیا، باعث گردیده این شرکت در سال‌های اخیر از جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان قطعات و شیرآلات اهرمی و کلاسیک کسب نماید.

این شرکت با استقرار نظام‌های بهبود مستمر با کنترل و نظارت دقیق بر کیفیت مواد اولیه ورودی و همچنین تولید محصولات مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی همواره در راستای تأمین نیازها و درخواست‌های مشتریان در زمینه کیفیت و تولید با حداکثر توان کوشیده است.

مشتری مداری، تحویل به موقع، حفظ کیفیت و پاسخگویی از اولویت‌های استراتژیک و خطمشی این شرکت بوده که با اهتمام و جدیت از سوی مدیریت ارشد و تمامی سطوح کارکنان پیگیری می گردد.

پارس ایران با بهره مندی از ۱۸ سال تجربه و استفاده از نیروی انسانی کارآمد و همگام با فناوری های روز دنیا در زمینه تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی و ساختمانی با اتکا به دانش روز اقدام به تولید محصولات با کیفیت، دارای نشان استاندارد ملی ایران و همچنین متناسب با رضایت و سلیقه مشتری نموده است تا گامی در جهت خودکفایی و صادرات محصولات ایرانی بردارد.

شیرآلات پارس ایران ، یکی از پیشتازان ، درعرصه تولید شیرهای ساختمانی ،لوازم و تجهیزات حمام وشیر آلات الکترونیکی و بیمارستانی است.

محصولات این کارخانه، با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشین آلات روز دنیا تولید شده و همچنین دارای استانداردهای بین المللی میباشد که قابلیت رقابت باتولیدات دیگر کشورهای صنعتی مانند آلمان را داراست.

نابراین کارخانه قهرمان،بخش زیادی از تولیدات خود را به بیش از ۳۰ کشور جهان صادر میکند، که این امر در شکوفایی صنعت این مرز و بوم ،نقش بسزایی دارد.

این شرکت پس  از تشکیل افتخار تولید محصولات با کیفیت و زیبا و ظریفی داشته است از جمله شیر الات اهرمی، شیر الات کلاسیک،کارتریج شیر اهرمی،مغزی شیر مخلوط،شیر شلنگ و…

شیرالات اهرمی شرکت شیر الات پارس ایران .

شیر الات کلاسیک شرکت شیر الات پارس ایران .

کارتریج شیر اهرمی پارس ایران     مغزی شیر مخلوط پارس ایران       شیر شلنگی زرد پارس ایران

شماره های تماس برای ارتباط با شتیابنی شرکت شیرالات پارس ایران .

۰۲۱۵۵۶۹۵۵۸۶-۰۲۱۵۵۶۹۵۵۸۷

۰۲۱۷۷۷۲۷۶۲۰-۰۲۱۷۷۷۲۷۶۲۱

مجموعه تولیدی و صنعتی پارس با توکل به خداوند متعال و با اتکا به نیروهای متخصص و فنی خود،با پشتوانه بیش از ربع قرن تجربه در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی از زمان شروع فعالیت خود با رویکرد تولید محصولاتی با کیفیت بالا متناسب با سطح رضایت مندی مشتریان داخلی و خارجی پا به عرصه تولید نهاده است.

 

 

ویژگی شیرآلات بهداشتی  پارس

 

این مجموعه طی سالیان فعالیت خود موفق به دریافت گواهی نامه تولید و استاندارد ملی ایران شده است و این مهم ضمن استفاده از مواد اولیه مرغوب و وجود دستگاه های هوشمند تست شیرآلات و با رعایت اصول اداره استاندارد به انجام رسیده است.


صادق و قابل اعتماد

برای ما، صداقت تنها سیاست است و ما در تلاش برای تکمیل تمام پروژه های را با صداقت، نه فقط با مشتریان خود، بلکه تامین کننده و پیمانکاران است. با هزاران نفر از پروژه های موفق در زیر کمربند ما، ما یکی از مهمترین شرکت های ساختمانی قابل اعتماد در آمریکا هستیم .


ما همیشه بهبود

ما خود را متعهد به تکمیل همه پروژه در جدول زمانی مجموعه ای با مشتریان خود هستیم.

ما با استفاده از بهترین تکنولوژی و ابزار برای اطمینان حاصل شود که تمام مشاغل به سرعت انجام شود، اما همچنین به توجه به جزئیات و تضمین همه چیز به درستی انجام می شود.زرگ ترین سود و هدف اصلی رضایت و اطمینان تک تک مشتریان عزیز و گرامی ما می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید. همچنین برای اگاهی از اخرین اخبار و ارتباط با پشتیبانان انلاین ما و اشنایی با ادرس شعبه های معتبر و رسمی ما در تهران و سایر شهرستان ها به سایت ما به ادرس  (parsiransh.ir) مراجعه فرمایید .

شماره تماس پشتیبانی کارمندان وظیفه دوست و دلسوز ما به صورت بیست و چهار ساعته.

۰۲۱۵۵۶۹۵۵۸۶-۰۲۱۵۵۶۹۵۵۸۷

۰۲۱۷۷۷۲۷۶۲۰-۰۲۱۷۷۷۲۷۶۲

 با تشکر از نگاه های ارزشمند شما عزیزان .

مدیریت شرکت شیر الات پارس ایران .

درباره ی prsirnsh

2 دیدگاه

  1. خیلی سایت خوبیه
    دست سازندش دد نکنه

دیدگاهتان را بنویسید